Mimarlık (DR) | |||||
Doktora | TYYÇ: 8. Düzey | QF-EHEA: 3. Düzey | EQF-LLL: 8. Düzey |
Ders Kodu: | MIM6203 | ||||
Ders İsmi: | Doktora Tez Önerisi | ||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||
Ders Kredileri: |
|
||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||
Ders Koşulu: | |||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üy. ZEHRA TONBUL | ||||
Dersi Veren(ler): | Uğur Tanyeli, Arzu Erdem, Ferhan Yürekli, Zehra Tonbul, Banu Özkazanç, Hale Sinirlioğlu, Erkan Kambek | ||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Öğrencinin tezinin kapsamı, literatürü ve araştırma yöntemi ile ilgili ön hazırlık yapması amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği: | Öğrenci, doktora tez önerisini jüri üyelerine sunar. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Mimarlığı bir akademik çalışma alanı olarak inceleyebilme ve düşünceler üretme becerisi edinmek |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi | |
1) | Doktora tez önerisinin geliştirilmesi |
Ders Notları / Kitaplar: | YOK |
Diğer Kaynaklar: | YOK |
Course Learning Outcomes | 1 |
||||
---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||
1) - Mimarlık pratiğindeki ve düşüncesindeki yeni değişimlerin bilincine varmak ve bu değişimleri eleştirel olarak sorgulayabilme | 3 | ||||
2) - Mimarlık-mühendislik bütünleşmesinin uzanımlarını kavrama ve yorumlama becerisi kazanma | 3 | ||||
3) - Mimarlık-sosyal bilimler diyaloğunun zorunluluğunu fark etmek ve sunduğu imkanların kullanımının gerekliliğini anlayarak özgün araştırmaların üretilmesi | 2 | ||||
4) - Kuramsal etkinliğin mimarlık pratiğine dışsal olmadığının, aksine onun asli bileşeni olduğunun bilincine varmak | 3 | ||||
5) - Kişisel tercih ve ilgilere göre biçimlenmiş güncel bir mesleki bilgi alanı inşa etme ve onun içinde çalışabilme becerisi geliştirmek | 3 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Orta | 3 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | - Mimarlık pratiğindeki ve düşüncesindeki yeni değişimlerin bilincine varmak ve bu değişimleri eleştirel olarak sorgulayabilme | 3 |
2) | - Mimarlık-mühendislik bütünleşmesinin uzanımlarını kavrama ve yorumlama becerisi kazanma | 3 |
3) | - Mimarlık-sosyal bilimler diyaloğunun zorunluluğunu fark etmek ve sunduğu imkanların kullanımının gerekliliğini anlayarak özgün araştırmaların üretilmesi | 2 |
4) | - Kuramsal etkinliğin mimarlık pratiğine dışsal olmadığının, aksine onun asli bileşeni olduğunun bilincine varmak | 2 |
5) | - Kişisel tercih ve ilgilere göre biçimlenmiş güncel bir mesleki bilgi alanı inşa etme ve onun içinde çalışabilme becerisi geliştirmek | 3 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Kurul | 1 | % 100 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 335 |
Sunum / Seminer | 8 | 160 |
Toplam İş Yükü | 495 |