UNI180 Grafik Tasarım Uygulamalarıİstinye ÜniversitesiAkademik Programlar PazarlamaÖğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Pazarlama

Önizleme

Önlisans TYYÇ: 5. Düzey QF-EHEA: Kısa Düzey EQF-LLL: 5. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: UNI180
Ders İsmi: Grafik Tasarım Uygulamaları
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
AKTS
5
Öğretim Dili: Turkish
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Üniversite Seçmeli
Dersin Seviyesi:
Önlisans TYYÇ:5. Düzey QF-EHEA:Kısa Düzey EQF-LLL:5. Düzey
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Öğr. Gör. MUHAMMED ALPARSLAN ÖZKARDEŞ
Dersi Veren(ler): Dr. Öğr. Üy. SALİH AKKEMİK
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Course Learning Outcomes
Program Kazanımları
1) Pazarlama alanının temel kavramlarını, ilkelerini uygulamalarını ve esaslarını farklı bakış açısıyla değerlendirir, aynı zamanda öğrenilen teorik bilgileri günlük hayata uygulama becerisine sahiptir.
2) Satış ve satış gücü yönetimi ile ilgili uygulamaları ve teknikleri teorik çerçeveyle ilişkilendirerek kullanır
3) Pazarlamayı operasyonel, taktiksel ve stratejik açıdan kavrar, aynı zamanda bu bilgileri perakende yönetimi uygulamalarında da kullanır.
4) Tüketici davranışları konusunda sahip olduğu bilgiyi yerel ve küresel pazarlarda uygulama becerisine sahiptir.
5) Bir yabancı dili eğitim öğretim düzeyine göre Avrupa dil portföyü kriteri açısından A2 genel düzeyinde kullanarak alanındaki gelişmeleri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
6) Alanı ile ilgili temel hukuk bilgisine sahiptir.
7) Pazarlama araştırma sürecine ve analiz yöntemlerine hâkimdir ve analiz sonuçlarını yorumlar.
8) Bir markanın nasıl oluştuğu ve yönetildiği hakkında bilgi sahibidir.
9) Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, işiyle ilgili temel yazışmalar yapar ve okuduğunu anlayıp düzgün yorumlar.
10) Mesleğinin sorumluluk ve etik değerlerini bilir; toplum değerlerine uygun davranır.
11) Pazarlama iletişimi uygulamalarını nasıl uygulayacağını öğrenir ve bu stratejileri müşteri ilişki yönetiminde nasıl uygulayacağını bilir.
12) Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar kullanma lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte Bilişim ve İletişim teknolojilerini kullanır.

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Pazarlama alanının temel kavramlarını, ilkelerini uygulamalarını ve esaslarını farklı bakış açısıyla değerlendirir, aynı zamanda öğrenilen teorik bilgileri günlük hayata uygulama becerisine sahiptir.
2) Satış ve satış gücü yönetimi ile ilgili uygulamaları ve teknikleri teorik çerçeveyle ilişkilendirerek kullanır
3) Pazarlamayı operasyonel, taktiksel ve stratejik açıdan kavrar, aynı zamanda bu bilgileri perakende yönetimi uygulamalarında da kullanır.
4) Tüketici davranışları konusunda sahip olduğu bilgiyi yerel ve küresel pazarlarda uygulama becerisine sahiptir.
5) Bir yabancı dili eğitim öğretim düzeyine göre Avrupa dil portföyü kriteri açısından A2 genel düzeyinde kullanarak alanındaki gelişmeleri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
6) Alanı ile ilgili temel hukuk bilgisine sahiptir.
7) Pazarlama araştırma sürecine ve analiz yöntemlerine hâkimdir ve analiz sonuçlarını yorumlar.
8) Bir markanın nasıl oluştuğu ve yönetildiği hakkında bilgi sahibidir.
9) Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar, işiyle ilgili temel yazışmalar yapar ve okuduğunu anlayıp düzgün yorumlar.
10) Mesleğinin sorumluluk ve etik değerlerini bilir; toplum değerlerine uygun davranır.
11) Pazarlama iletişimi uygulamalarını nasıl uygulayacağını öğrenir ve bu stratejileri müşteri ilişki yönetiminde nasıl uygulayacağını bilir.
12) Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar kullanma lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte Bilişim ve İletişim teknolojilerini kullanır.

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %