Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dilin Doğası
Dilin Önemi ve Fonksiyonları |
English Language Teaching: Approaches and Methodologies, Chp: 2 |
2) |
İngilizcenin Dünyası |
The Practice of English Language Teaching, Chp 1 |
3) |
İngilizcenin Betimlenmesi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 2 |
4) |
Öğrenci Özellikleri |
The Practice of English Language Teaching, Chp 5 |
5) |
Öğretmenin Özellikleri |
The Practice of English Language Teaching, Chp 6 |
6) |
Öğrenme Ortamlarının Betimlenmesi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 7 |
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
Dil Öğretiminde Popüler Metodolojiler |
The Practice of English Language Teaching, Chp 4 |
9) |
Eğitim Teknolojileri ve Diğer Öğrenme Kaynakları
Dil Öğrenimindeki Meseleler |
The Practice of English Language Teaching, Chp 11 |
10) |
Eğitim Teknolojileri ve Diğer Öğrenme Kaynakları
Gramer Öğretimi
|
The Practice of English Language Teaching, Chp 11 & 13 |
11) |
Kelime Öğretimi
Sesletim Öğretimi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 14 & 15 |
12) |
Hata ve Geri Dönüt
Öğrencileri Gruplandırma |
The Practice of English Language Teaching, Chp 8 & 10 |
13) |
Dil Becerileri Öğretimi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 16 |
14) |
Okuma
Yazma
Konuşma
Dinleme |
The Practice of English Language Teaching, Chp 17-20 |
Ders Notları / Kitaplar: |
● Harmer, J. (2007) The Practice of English Language Teaching (4th Edition) Pearson, Longman, ISBN: 1405853115, 9781405853118
● Arora Navita (2012) English Language Teaching: Approaches and Methodologies. McGraw Hill Companies. ISBN (13 digit): 978-0-07-107814-6
● Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
|
Diğer Kaynaklar: |
● Harmer, J. (2007) The Practice of English Language Teaching (4th Edition) Pearson, Longman, ISBN: 1405853115, 9781405853118
● Arora Navita (2012) English Language Teaching: Approaches and Methodologies. McGraw Hill Companies. ISBN (13 digit): 978-0-07-107814-6
● Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Kimyanın teori ve uygulamalarıyla ilgili temel kavramları bilir, kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır, yöntemleri seçebilir, geliştirebilir ve tasarlayabilir. |
|
2) |
Analiz, sentez, ayırma ve saflaştırma yöntemlerine yönelik deneysel planlama ve uygulama yapabilir, karşılaşılan problemlere çözüm getirir ve sonuçlarını yorumlayabilir. |
|
3) |
Maddelerin nitel ve nicel analizlerinde kullanılan örnek hazırlama tekniklerinin ve aletsel analiz yöntemlerinin temel ilkelerini ifade eder, uygulama alanlarını tartışır. |
|
4) |
Kimyasal maddelerin kaynakları, üretimleri, endüstriyel uygulamaları ve teknolojileri hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Kimyasal maddelerin yapı analizlerini yapar ve sonuçlarını yorumlar. |
|
6) |
Gerek bireysel olarak gerekse de çok disiplinli gruplarda çalışabilir, sorumluluk alabilir, görevlerini planlayabilir ve zamanı etkin kullanır. |
|
7) |
İngilizceyi profesyonel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
|
8) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
9) |
Ulusal ve uluslararası kimya literatürünü takip eder, kazandığı bilgileri sözlü ya da yazılı olarak aktarır. |
|
10) |
Öz öğrenme gereksinimlerini belirler, öğrenimini yönetir/yönlendirir. |
|
11) |
Sorumluluk alabilir ve bu sorumlulukların gerektirdiği etik değerlere bağlı kalır. |
|