Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dilin Doğası
Dilin Önemi ve Fonksiyonları |
English Language Teaching: Approaches and Methodologies, Chp: 2 |
2) |
İngilizcenin Dünyası |
The Practice of English Language Teaching, Chp 1 |
3) |
İngilizcenin Betimlenmesi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 2 |
4) |
Öğrenci Özellikleri |
The Practice of English Language Teaching, Chp 5 |
5) |
Öğretmenin Özellikleri |
The Practice of English Language Teaching, Chp 6 |
6) |
Öğrenme Ortamlarının Betimlenmesi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 7 |
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
Dil Öğretiminde Popüler Metodolojiler |
The Practice of English Language Teaching, Chp 4 |
9) |
Eğitim Teknolojileri ve Diğer Öğrenme Kaynakları
Dil Öğrenimindeki Meseleler |
The Practice of English Language Teaching, Chp 11 |
10) |
Eğitim Teknolojileri ve Diğer Öğrenme Kaynakları
Gramer Öğretimi
|
The Practice of English Language Teaching, Chp 11 & 13 |
11) |
Kelime Öğretimi
Sesletim Öğretimi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 14 & 15 |
12) |
Hata ve Geri Dönüt
Öğrencileri Gruplandırma |
The Practice of English Language Teaching, Chp 8 & 10 |
13) |
Dil Becerileri Öğretimi |
The Practice of English Language Teaching, Chp 16 |
14) |
Okuma
Yazma
Konuşma
Dinleme |
The Practice of English Language Teaching, Chp 17-20 |
Ders Notları / Kitaplar: |
● Harmer, J. (2007) The Practice of English Language Teaching (4th Edition) Pearson, Longman, ISBN: 1405853115, 9781405853118
● Arora Navita (2012) English Language Teaching: Approaches and Methodologies. McGraw Hill Companies. ISBN (13 digit): 978-0-07-107814-6
● Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
|
Diğer Kaynaklar: |
● Harmer, J. (2007) The Practice of English Language Teaching (4th Edition) Pearson, Longman, ISBN: 1405853115, 9781405853118
● Arora Navita (2012) English Language Teaching: Approaches and Methodologies. McGraw Hill Companies. ISBN (13 digit): 978-0-07-107814-6
● Ur, P. (2012). A course in English language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Diğer sosyal bilimleri ve matematiği kullanarak işletme ve yönetim bilimlerine ilişkin geniş ve disiplinlerarası bir perspektife sahip olur. |
|
1) |
Diğer sosyal bilimleri ve matematiği kullanarak işletme ve yönetim bilimlerine ilişkin geniş ve disiplinlerarası bir perspektife sahip olur. |
|
2) |
İşletmenin farklı fonksiyonlarına ve etkileşimlerine ilişkin bilgi ve beceri sahibi olur. |
|
3) |
Çeşitli iş problemlerinin kavranmasına ve çözümüne yönelik farklı teorik yaklaşımları kullanır. |
|
4) |
Toplumun ihtiyaçlarının ne olduğunun bilincinde olarak bu ihtiyaçları karşılayabilmek için işletme bilgisini kullanır. |
|
5) |
Türkiye iş dünyasının ve küresel iş dünyasının güncel sorunlarına yönelik derinlemesine bilgi sahibi olur. |
|
6) |
Pazar ihtiyaçları ve ekonomik koşulları da göz önünde tutarak görev aldığı kurumun hedeflerini belirler. |
|
7) |
Çeşitli istatistiki teknikleri ve sayısal yöntemleri kullanarak karmaşık iş problemlerini çözer ve istatistik programlarını etkin bir şekilde kullanarak analizler yapar. |
|
8) |
Bir yabancı dili eğitim-öğretim düzeyine göre, Avrupa Dil Portföyü kriteri açısından en az B1 Genel Düzeyi’nde kullanır. |
|
9) |
Takım çalışması, müzakere, liderlik ve girişimcilik yeteneklerini geliştirir. |
|
10) |
Evrensel etik değerlere, sosyal sorumluluk bilincine ve yeterli düzeyde iş hukuku bilgisine sahip olur. |
|
11) |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutumlar geliştirebilerek bireysel öğrenme ihtiyaçlarını belirler ve bunları gidermeye yönelik çalışmalar yapar. |
|
12) |
Alanı ile ilgili konularda düşünce ve çözüm önerilerini hem yazılı hem de sözlü olarak aktarır ve gerektiğinde hem ulusal hem de uluslararası platformlarda sunar ve yayınlar. |
|
13) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı ileri düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|