Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Numaraları Tarama
Anahtar kelimeleri anlama
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Bilgi bulmak için tarama
İçeriği tahmin etmek için tarama
Bağlamdan anlam çıkarma
Çıkarım yapma
Sentezleme |
Unlock Reading & Writing 2 Unite 1 |
2) |
Yerleri tarif etmek için kelimeler
Sıfatlar
Sayılabilir ve sayılamayan isimler
Artikeller
Niceleyiciler
There is / There are
Olumlu ve olumsuz değerlendirme
Büyük harfler ve noktalama işaretleri
Açıklayıcı cümleler yazma
Yaşadığınız yeri anlatma, olumlu ve olumsuz yanlarını yazma |
Unlock Reading & Writing 2 Unite 1 |
3) |
Bir metni önizleme yoluyla inceleme
Anahtar kelimeleri anlama
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Metin türünü tanıma
İçeriği tahmin etmek için tarama
Sentezleme |
Unlock Reading & Writing 2 Unite 1 |
4) |
Festivalleri anlatmak için kelimeler
Zaman ve yer edatları
Sıklık zarfları
Nesneler ve ekstra bilgiler
Edat öbekleri
Önemli bilgileri belirleme
Cümleleri paragraf halinde düzenleme
Açıklayıcı bir paragraf yazın
Bir festivali veya özel etkinliği yazarak anlatma |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 2 |
5) |
Ana fikirler için okuma
Çıkarım yapma
Anahtar kelimeleri anlama
İçeriği tahmin etmek için tarama
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Bilgiyi kullanma
Metin türünü tanıma
Sentezleme |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 3 |
6) |
İnternet ve teknolojiyi tanımlamak için kelimeler
Bileşik isimler
Fikir verme
Fikirleri bağlamak: and, also, too and however
Bileşik cümleler
Uygun cevapların belirlenmesi
Konu cümleleri
Tek taraflı bir görüş paragrafı yazma |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 3 |
7) |
Detay için okuma
İçeriği tahmin etmek için bilginizi kullanma
Anahtar kelimeleri anlama
Ana fikirler için okuma
Metin türünü tanıma
Sentezleme |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 4 |
8) |
Vize Haftası |
|
9) |
Sıcaklık ile ilgili eşdizimler
Grafiği açıklamak için kullanılan kelimeler
Karşılaştırmalı ve üstün sıfatlar
Grafikleri analiz etme
Bir grafikten alınan bilgileri kullanarak bir karşılaştırma paragrafı yazma |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 4 |
10) |
İçeriği tahmin etmek için tarama
Anahtar kelimeleri anlama
Önizleme
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Metin türünü tanıma
Söylemi anlama
Bağlamdan anlam çıkarma
Sentezleme |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 5 |
11) |
Sporu tanımlayan kelimeler
Hareket edatları
Özne ve fiil uyumu
Diyagramı analiz etme
Bir süreçte olayları sıralama
İlgisiz bilgileri kaldırma
Süreç paragrafı yazma |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 5 |
12) |
Bağlamdan anlam çıkarma
Bir metni açıklama
Anahtar kelimeleri anlama
Gözden geçirme
İçeriği tahmin etmek için tarama
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Hedef kitleyi belirleme
Çıkarım yapma
Sentezleme |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 6 |
13) |
İşlerimizi anlatmak için kelimeler
The Present Simple and The Past Simple
Geçmiş olayları "when" ile anlatma
Etkinlikleri zaman sırasına göre düzenleme
Ana gerçeklere ayrıntılar ekleme
Bir anlatı paragrafı yazma |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 6 |
14) |
Gözden geçirme
Anahtar kelimeleri anlama
Ana fikirler için okuma
Detay için okuma
Bağlamdan anlam çıkarma
Hedef kitleyi belirleme
Çıkarım yapma
Sentezleme
İnsanları tanımlayan sıfatlar |
Unlock Reading&Writing 2 Unite 7 |
15) |
Final Sınavı Haftası |
|
16) |
Final Sınavı Haftası |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Kimyanın teori ve uygulamalarıyla ilgili temel kavramları bilir, kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır, yöntemleri seçebilir, geliştirebilir ve tasarlayabilir. |
|
2) |
Analiz, sentez, ayırma ve saflaştırma yöntemlerine yönelik deneysel planlama ve uygulama yapabilir, karşılaşılan problemlere çözüm getirir ve sonuçlarını yorumlayabilir. |
|
3) |
Maddelerin nitel ve nicel analizlerinde kullanılan örnek hazırlama tekniklerinin ve aletsel analiz yöntemlerinin temel ilkelerini ifade eder, uygulama alanlarını tartışır. |
|
4) |
Kimyasal maddelerin kaynakları, üretimleri, endüstriyel uygulamaları ve teknolojileri hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Kimyasal maddelerin yapı analizlerini yapar ve sonuçlarını yorumlar. |
|
6) |
Gerek bireysel olarak gerekse de çok disiplinli gruplarda çalışabilir, sorumluluk alabilir, görevlerini planlayabilir ve zamanı etkin kullanır. |
|
7) |
İngilizceyi profesyonel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
|
8) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
9) |
Ulusal ve uluslararası kimya literatürünü takip eder, kazandığı bilgileri sözlü ya da yazılı olarak aktarır. |
|
10) |
Öz öğrenme gereksinimlerini belirler, öğrenimini yönetir/yönlendirir. |
|
11) |
Sorumluluk alabilir ve bu sorumlulukların gerektirdiği etik değerlere bağlı kalır. |
|