Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Bilişsel Psikolojinin Temelleri |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
2) |
Dikkat ve Dikkat Eksikliği |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
3) |
Bellek Süreçleri |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
4) |
Öğrenme Kuramları ve Uygulamaları |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
5) |
Dilin Bilişsel Temelleri |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
6) |
Karar Verme ve Bilişsel Süreçler |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
7) |
Karar Verme ve Bilişsel Süreçler |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
8) |
Ara Sınav |
Ara Sınav |
9) |
Bilinçaltı Süreçler |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
10) |
Bilişsel Nörobilim Temelleri |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
11) |
Sinir Sistemi ve Bilişsel Süreçler |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
12) |
Bilişsel Nörobilim Araştırmaları |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
13) |
Bilişsel Nörobilim ve Karar Verme |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
14) |
Bilişsel Nörobilim ve Zihin Tasarımları |
Goldstein, E. B. (2019). Cognitive psychology: Connecting mind, research, and everyday experience. Cengage Learning.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2015). Cognitive psychology: A student's handbook. Psychology Press. |
15) |
Final Sınavı |
Final |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
|
2) |
klinik psikolojinin ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
|
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
|
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
|
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme |
|
6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
|
7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
|
8) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi'nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilme. |
|
9) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
|
10) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
|
11) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme |
|
12) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
|
13) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
|
14) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
15) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
|