Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
|
2) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
3) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
4) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
5) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
6) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
7) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
8) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
9) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
10) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
11) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
12) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
13) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
14) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
15) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
16) |
Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. |
Tez kaynakları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler alanındaki temel kuramsal tartışmalar konusunda bilgi sahibi olur. |
|
2) |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler alanında, ulusal ve uluslararası düzeyde, çağdaş gelişmeleri, yaklaşımları, temel kavramları tanımlar. |
|
3) |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünün diğer sosyal bilimlerle (felsefe, tarih, sosyoloji, hukuk, ekonomi, işletme) olan etkileşimini ilişkilendirir. |
|
4) |
Olayları disiplinler arası boyutta değerlendirme ve tartışma bilgi ve beceri edinir, sosyal bilimler yöntemleri kullanarak araştırma yapar ve alanını takip eder. |
|
5) |
Türkiye’de ve dünyada gerçekleşen siyasi ve sosyal süreçleri, sorunları ve bu sorunların sebeplerini çözümleyebilmesi, vatandaşların siyasi yapılarla kurduğu ilişkileri bilimsel olarak ortaya koyar. |
|
6) |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler alanında takım çalışmalarına uyma bilinci ile liderlik özelliklerini kullanır. |
|
7) |
Etik ve sosyal değerlere uygun davranış geliştirir ve öğrendiklerini değerlendirerek neye ihtiyacı olduğuna karar vererek edindiği bilgileri eleştirel yaklaşımlarla sorgular. |
|
8) |
Kuramsal ya da deneysel nitelikli proje, rapor, makale, tez gibi bilimsel çalışmaları, kendi başına ya da başkaları ile birlikte tasarlayıp hazırlar, alanıyla ilgili nitel ve nicel araştırma tekniklerini kullanır. |
|
9) |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler alanına giren konularda görüş, düşünce ve çözüm önerilerini ilgili kişi ve kurumlara yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
|
10) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak alanındaki gelişmeleri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
|
11) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı ileri düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|