ETP192 Stajİstinye ÜniversitesiAkademik Programlar E-Ticaret ve PazarlamaÖğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
E-Ticaret ve Pazarlama

Önizleme

Önlisans TYYÇ: 5. Düzey QF-EHEA: Kısa Düzey EQF-LLL: 5. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: ETP192
Ders İsmi: Staj
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
AKTS
6
Öğretim Dili: Türkçe
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Evet
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Önlisans TYYÇ:5. Düzey QF-EHEA:Kısa Düzey EQF-LLL:5. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Öğr. Gör. ÖZLEM NUR BESLER
Dersi Veren(ler): ÖZLEM NUR BESLER
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Öğrencilerin derslerde aldıkları eğitimi yaz dönemi içerisinde alanında uzman kişilerin yanında uygulayarak kazanımının artırılmasını sağlamak.
Dersin İçeriği: Teorik ilgi birikimlerini uygulama ile birleştirmek

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Teorik bilgilerini uygulayabilme imkanı bularak daha iyi kavramak

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) İş yeri uygulaması
2) İş yeri uygulaması
3) İş yeri uygulaması
4) İş yeri uygulaması

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Ders kitabı yok.
Diğer Kaynaklar: There is no textbook.

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Course Learning Outcomes

1

Program Kazanımları
1) E ticaret ve pazarlama alanında temel kavramları anlama ve uygulama becerisine sahip olma
2) Dijital çağın hızını yakalama ve bilgilerini güncel tutma yeteneğine sahip olma
3) Mobil pazarlama, dijital medya pazarlama, sosyal medya kullanımı, dijital analiz ve ölçümleme gibi konularda detaylı teknik ve profesyonel uygulama becerisine sahip olma

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) E ticaret ve pazarlama alanında temel kavramları anlama ve uygulama becerisine sahip olma
2) Dijital çağın hızını yakalama ve bilgilerini güncel tutma yeteneğine sahip olma
3) Mobil pazarlama, dijital medya pazarlama, sosyal medya kullanımı, dijital analiz ve ölçümleme gibi konularda detaylı teknik ve profesyonel uygulama becerisine sahip olma

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Derse Özgü Staj 20 % 100
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 100
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam % 100