Ebelik (YL) (Tezli) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu: | EBE5202 | ||||
Ders İsmi: | Tez Çalışması-2 | ||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||
Ders Kredileri: |
|
||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||
Ders Koşulu: | |||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||
Dersin Koordinatörü: | Araş. Gör. ELİF BALKAN | ||||
Dersi Veren(ler): | STAFF | ||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Tez sürecini yürütmek |
Dersin İçeriği: | Öğrencinin veri toplaması analiz etmesi ve raporlaması |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Tezin başarıyla bitirilmesidir |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Tez yazımı | Veri toplama |
2) | Tez yazımı | Veri toplama |
3) | Tez | Veri toplama ve analiz |
4) | Tez | Raporlama |
Ders Notları / Kitaplar: | Güncel literatür İstatistik kaynakları |
Diğer Kaynaklar: | Current literature Statistics resources |
Course Learning Outcomes | 1 |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||||||||
1) Araştırma planlayabilir, araştırmayı yürütebilir, sonuçları değerlendirerek yayın yapabilir. | 3 | |||||||||
2) Mesleki uygulamaları geliştirici yenilikleri takip edebilir | 2 | |||||||||
3) Etik ve hukuksal ilkelere uygun, mesleki uygulamaları yapabilecek temel bilgiye sahiptir. | 2 | |||||||||
4) Ebelik kavramları arasında ilişki kurabilir | 2 | |||||||||
5) Ebelik teorilerini mesleki uygulamalarda kullanabilir | 3 | |||||||||
6) Ebelik ile ilgili yönetim görevlerinde çalışabilir. | 2 | |||||||||
7) Birey-aile-toplum sağlığını geliştirme için bağımsız olarak araştırma planlayıp/uygulayabilir. | 2 | |||||||||
8) Mesleki gelişim için politika geliştirici faaliyetlere katılır. | 2 | |||||||||
9) Kadın, anne ve yenidoğanın gereksinimlerini belirler, ebelik bakımını planlar ve uygular, sonuçlarını değerlendirir. | 2 | |||||||||
10) Kadın ve yenidoğan sağlığını koruma, kadının sosyal statüsünü iyileştirme ile ilgili danışmanlık yapar. | 3 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Orta | 3 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Araştırma planlayabilir, araştırmayı yürütebilir, sonuçları değerlendirerek yayın yapabilir. | 3 |
2) | Mesleki uygulamaları geliştirici yenilikleri takip edebilir | 3 |
3) | Etik ve hukuksal ilkelere uygun, mesleki uygulamaları yapabilecek temel bilgiye sahiptir. | 3 |
4) | Ebelik kavramları arasında ilişki kurabilir | 1 |
5) | Ebelik teorilerini mesleki uygulamalarda kullanabilir | 2 |
6) | Ebelik ile ilgili yönetim görevlerinde çalışabilir. | 3 |
7) | Birey-aile-toplum sağlığını geliştirme için bağımsız olarak araştırma planlayıp/uygulayabilir. | 2 |
8) | Mesleki gelişim için politika geliştirici faaliyetlere katılır. | 2 |
9) | Kadın, anne ve yenidoğanın gereksinimlerini belirler, ebelik bakımını planlar ve uygular, sonuçlarını değerlendirir. | 1 |
10) | Kadın ve yenidoğan sağlığını koruma, kadının sosyal statüsünü iyileştirme ile ilgili danışmanlık yapar. | 1 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Projeler | 1 | % 100 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
Ders Saati | 15 | 150 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 15 | 225 |
Sunum / Seminer | 15 | 150 |
Proje | 15 | 150 |
Ödevler | 8 | 80 |
Toplam İş Yükü | 755 |