EBE5201 Tez Çalışması-1İstinye ÜniversitesiAkademik Programlar Ebelik (YL) (Tezli)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Ebelik (YL) (Tezli)

Önizleme

Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: EBE5201
Ders İsmi: Tez Çalışması-1
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
AKTS
30
Öğretim Dili: Türkçe
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Yüksek Lisans TYYÇ:7. Düzey QF-EHEA:2. Düzey EQF-LLL:7. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Araş. Gör. ELİF BALKAN
Dersi Veren(ler): STAFF
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Öğrencinin yüksek lisans tez sürecinin işleyişini sağlamak
Dersin İçeriği: Tez için hazırlık,
Tez sürecinin işleyişi
Gerekli izinlerin alınması

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Öğrenci tezine başlar
2) Güncel literatür tarar

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Güncel literatür tarama Veritabanı ve makale taraması
2) Güncel literatür tarama Veritabanı ve makale taraması
3) Güncel literatür tarama Veritabanı ve makale taraması
4) Güncel literatür tarama Veritabanı ve makale taraması
5) Güncel literatür tarama Veritabanı ve makale taraması
6) Teze hazırlık Database and article search
7) Tez süreci Etik kurul ve izinlerin alınması
8) Tez süreci Etik kurul ve izinlerin alınması
9) Tez Tez yazımı
10) Tez Tez yazma
11) Tez Veri toplama

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Öğrencinin tez konusu ile ilgili araştırmaları
Güncel literatür taraması
Diğer Kaynaklar: Öğrencinin tez konusu ile ilgili araştırmaları
Güncel literatür taraması

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Course Learning Outcomes

1

2

Program Kazanımları
1) Araştırma planlayabilir, araştırmayı yürütebilir, sonuçları değerlendirerek yayın yapabilir. 3 3
2) Mesleki uygulamaları geliştirici yenilikleri takip edebilir 3 1
3) Etik ve hukuksal ilkelere uygun, mesleki uygulamaları yapabilecek temel bilgiye sahiptir. 3 2
4) Ebelik kavramları arasında ilişki kurabilir 3 2
5) Ebelik teorilerini mesleki uygulamalarda kullanabilir 3 1
6) Ebelik ile ilgili yönetim görevlerinde çalışabilir. 2 2
7) Birey-aile-toplum sağlığını geliştirme için bağımsız olarak araştırma planlayıp/uygulayabilir. 2 2
8) Mesleki gelişim için politika geliştirici faaliyetlere katılır. 2 2
9) Kadın, anne ve yenidoğanın gereksinimlerini belirler, ebelik bakımını planlar ve uygular, sonuçlarını değerlendirir. 2 2
10) Kadın ve yenidoğan sağlığını koruma, kadının sosyal statüsünü iyileştirme ile ilgili danışmanlık yapar. 1 2

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Araştırma planlayabilir, araştırmayı yürütebilir, sonuçları değerlendirerek yayın yapabilir. 3
2) Mesleki uygulamaları geliştirici yenilikleri takip edebilir 3
3) Etik ve hukuksal ilkelere uygun, mesleki uygulamaları yapabilecek temel bilgiye sahiptir. 2
4) Ebelik kavramları arasında ilişki kurabilir 2
5) Ebelik teorilerini mesleki uygulamalarda kullanabilir 2
6) Ebelik ile ilgili yönetim görevlerinde çalışabilir. 3
7) Birey-aile-toplum sağlığını geliştirme için bağımsız olarak araştırma planlayıp/uygulayabilir. 1
8) Mesleki gelişim için politika geliştirici faaliyetlere katılır. 2
9) Kadın, anne ve yenidoğanın gereksinimlerini belirler, ebelik bakımını planlar ve uygular, sonuçlarını değerlendirir. 2
10) Kadın ve yenidoğan sağlığını koruma, kadının sosyal statüsünü iyileştirme ile ilgili danışmanlık yapar. 2

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Projeler 1 % 100
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 100
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı İş Yükü
Ders Saati 15 60
Uygulama 15 60
Arazi Çalışması 15 150
Sınıf Dışı Ders Çalışması 15 150
Sunum / Seminer 15 150
Proje 15 150
Ödevler 6 60
Toplam İş Yükü 780