Dil ve Konuşma Terapisi | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | UNI213 | ||||
Ders İsmi: | Türk Demokrasi Tarihi | ||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||
Ders Kredileri: |
|
||||
Öğretim Dili: | Turkish | ||||
Ders Koşulu: | |||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||
Dersin Türü: | Üniversite Seçmeli | ||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. YUSUF ERBAY | ||||
Dersi Veren(ler): | Prof. Dr. Levent Ürer | ||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Katılımcıların lisans düzeyinde Türk siyasal yaşamı ve dönüşümlerini belirleyerek, Osmanlı imparatorluğundan başlayarak Türkiye'de demokrasi için yaşanan gelişmeleri açıklamaktır. Özellikle Cumhuriyet dönemi tarihsel gelişmelere odaklanarak, olgular ve süreçlerden yola çıkarak demokrasiye ilişkin Türkiye'de toplumsal yapılar ve sınıfların analizini yapabilmek üzere gerekli donanıma katılımcıların ulaşmasını sağlamaktır. |
Dersin İçeriği: | Fransız ihtilaii ile başlayan uluslaşma süreci ve buna bağlı olarak gelişen halk egemenliği kavramının, Osmanlı imparatorluğu ve hemen ardından özellikle Türkiye Cumhuriyetinde gelişimini demokrasi talepleri bu derste incelenecektir. Derste tarihsel dönüşümler ve bu dönüşümleri tetikleyen kuramsal gelişmeler ele alınacak ve ondört hafta içinde incelenecektir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Türkiye'de siyasal yaşam ve gelişmeleri konusunu öğrenci bilir. 2) Siyaset biliminde sıklıkla vurgulanan kavramlar ve tarihsel dönemler hakkında bilgi sahibi olur. 3) Demokrasinin tanım ve tarihsel dönüşümlerini ve Türkiye'de bu dönüşümlerin yansımasını tanımlar. 4) Demokrasi ve siyasal kurumlar ile bu kurumların Türkiye'de gelişimini açıklar. 5) Türkiye'de demokratikleşme süreçlerine yapılan olumlu ve olumsuz etkileri tanımlar. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Giriş Tanışma&Ders Sorumlulukları Hakkında Bilgi Paylaşımı | Karpat, Kemal H., Türk Siyasi Hayatı, Timaş Yay., 3. Baskı, 2012, İstanbul Karpat, Kemal H., Türk Demokrasi Tarihi, Afa Yay., 1996, İstanbul Ahmad Feroz, Demokrasi Sürecinde Türkiye, Hil Yay., 1996, İstanbul* Zürcher, Erik Jan, Modernleşen Türkiye’nin Tarihi, İletişim Yay., 21.Baskı, 2007, İstanbul Akın Rıdvan, Türk Siyasal Tarihi, 1908-2000, Levha Yay., 2010, İstanbul |
2) | Türkiye’de Demokrasi Geleneği ve Osmanlı Mirası | |
3) | Türkiye'de tek parti dönemi | |
4) | Çok Partili Yaşama geçiş denemeleri, Terakkiperver Cumhuriyet Halk Fırkası Örneği | |
5) | İki Savaş arası dönem Türkiye'de Siyasal Yapı ve dönüşümler | |
6) | İkinci Dünya Savaşı ve çok Partili Yaşama Geçiş Denemeleri ve DP’nin Kuruluşu (1946) | |
7) | 1950 Genel Seçimleri ve DP İktidarı | |
8) | Ara Sınav-1954 Genel Seçimleri ve sonuçları | |
9) | 1957 Genel Seçimleri ve Sonuçları,1960 Askeri Darbesi ve Sosyo-Ekonomik Arka Planı | |
10) | 1961 Anayasası ve demokratik düzenin yeni düzenlemesi | |
11) | Yeni Anayasa ve 1961 Genel Seçimleri-1965 Genel Seçimleri-1969 Genel Seçimleri | |
12) | 1971 Muhtırası ve 1973 Genel Seçimleri-1977 Genel Seçimleri | |
13) | 12 Eylül 1980 Askeri Darbesi, Demokratikleşme sürecinin dönüşümü | |
14) | 1982 Sonrası demokratikleşme sürecinde değişim ve dönüşümler |
Ders Notları / Kitaplar: | Kemal Karpat, Türk Demokrasi Tarihi, İstanbul, Timaş Yayınları, 2010 |
Diğer Kaynaklar: | Abdi İpekçi, İnönü Atatürk’ü Anlatıyor, İstanbul: Ka Kitap, 2013. Ahmet Çiğdem, Taşra Epiği: “Türk” İdeolojileri ve İslamcılık, İstanbul: Birikim Yayınları, 2001. Ahmet Demirel, Birinci Meclis’te Muhalefet: İkinci Grup, İstanbul: İletişim, 1994. Ahmet Yaşar Ocak, Türkler, Türkiye ve İslam, İstanbul: İletişim, 1999. Ali Ekber Doğan, Eğreti Kamusallık: Kayseri Örneğinde İslamcı Belediyecilik, İstanbul: İletişim, 2007. Ali Yaşar Sarıbay, Global Toplumda Din ve Türkiye, İstanbul: Everest, 2004. Ali Yaşar Sarıbay, Postmodernite, Sivil Toplum ve İslam, İstanbul: İletişim, 1994. Ali Yaşar Sarıbay, Türkiye’de Modernleşme, Din ve Parti Politikası: MSP Örnek Olayı, İstanbul: Alan Yayıncılık, 1985. Andrew Davison, Türkiye’de Sekülarizm ve Modernlik, İstanbul: İletişim, 1998. Artun Ünsal, Türkiye İşçi Partisi, İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 2002. Aykut Kansu, 1908 Devrimi, İstanbul: İletişim, 1995. Ayşe Buğra, Devlet ve İşadamları, İstanbul: İletişim, 1999. Ayşe Buğra, Kapitalizm, Yoksulluk ve Türkiye’de Sosyal Politika, İstanbul: İletişim, 2008. Bozkurt Güvenç vd. Türk-İslam Sentezi, İstanbul: Sarmal, 1994. Büşra Ersanlı, İktidar ve Tarih: Türkiye’de “Resmi Tarih” Tezinin Oluşumu, İstanbul: İletişim, 2003. Cem Emrence, Serbest Cumhuriyet Fırkası, İstanbul: İletişim, 2006. Cem Eroğul, Demokrat Parti: Tarihi ve İdeolojisi, Ankara: İmge, 1998. Cemil Koçak, İktidar ve Demokratlar, İstanbul: İletişim, 2012. Çağlar Keyder, Türkiye’de Devlet ve Sınıflar, İstanbul: İletişim, 1999. Eric Jan Zürcher, Savaş, Devrim ve Uluslaşma: Türkiye Tarihinde Geçiş Dönemi, 19081928,Istanbul: Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2005. Eric Jan Zürcher, Terakkiperver Cumhuriyet Fırkası, 1924-1925, İstanbul: İletişim, 2003. Ersin Kalaycıoğlu ve Ali Yaşar Sarıbay (der.) Türkiye’de Politik Değişim ve Modernleşme, İstanbul: Alfa, 2000. Etienne Copeaux, Türk Tarih Tezinden Türk-İslam Sentezine, İstanbul: İletişim, 2006. Faruk Alpkaya, Türkiye Cumhuriyeti’nin Kuruluşu: 1923-1924, İstanbul: İletişim, 1998. Fatma Müge Göçek, Burjuvazinin Yükselişi ve İmparatorluğun Çöküşü: Osmanlı Batılılaşması ve Toplumsal Değişme, Ankara: Ayraç, 1999. Gökhan Atılgan, Yön-Devrim Hareketi: Kemalizm ve Marksizm Arasında Geleneksel Aydınlar, İstanbul: Yordam, 2008. Hakan Akpınar, Kurtların Kardeşliği: CKMP’den MHP’ye, 1965-2005, İstanbul: Birharf, 2005. Hıdır Göktaş ve Metin Gülbay, Kışla’dan Anayasaya Ordu, İstanbul: Metis, 2004. İhsan Dağı, Kimlik, Söylem ve Siyaset: Doğu-Batı Ayrımında Refah Partisi Geleneği, Ankara: İmge, 1998. İhsan Sezal ve İhsan Dağı (der.) Özal: Siyaset, İktisat, Zihniyet, İstanbul: Boyut, 2001. İlhan Uzgel ve Bülent Duru (der.) AKP Kitabı: Bir Dönüşümün Bilançosu, Ankara: Phoneix, 2009. İnci Özkan Kerestecioğlu ve Güven Gürkan Öztan (der.) Türk Sağı: Mitler, Fetişler, Düşman İmgeleri, İstanbul: İletişim, 2012. İsmail Kaplan, Türkiye’de Milli Eğitim İdeolojisi, İstanbul: İletişim, 1999. İsmail Kara, İslamcıların Siyasi Görüşleri, İstanbul: İz Yayıncılık, 1994. İştar Gözaydın, Diyanet: Türkiye Cumhuriyeti’nde Dinin Tanzimi, İstanbul: İletişim, 2009. Kemal Kirişçi ve Gareth M. Winrow, Kürt Sorunu: Kökeni ve Gelişimi, İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 1997. Levent Köker, Modernleşme, Kemalizm ve Demokrasi, İstanbul: İletişim, 1990. Mahmut Goloğlu, Milli Mücadele Tarihi, I-V ciltler, İstanbul: İş Bankası Yayınları, 2008. Mahmut Goloğlu, Türkiye Cumhuriyeti Tarihi, I-IV ciltler, İstanbul: İş Bankası Yayınları, 2007. Mehmet Ali Gökaçtı, Türkiye’de Din Eğitimi ve İmam Hatipler, İstanbul: İletişim, 2005. Merdan Yanardağ, MHP Değişti mi?: Ülkücü Hareketin Analitik Tarihi, İstanbul: Gendaş, 2005. Mete Kaan Kaynar (der.) Resmi Tarih Tartışmaları 11: Resmi İdeoloji ve Sol, Ankara: Özgür Üniversite, 2011. Metin Heper ve Sabri Sayarı (der.) Türkiye’de Liderler ve Demokrasi, İstanbul: Kitap Yayınevi, 2008. Metin Heper, Türkiye’de Devlet Geleneği, DoğuBatı, 2006. Metin Toker, Demokrasimizin İsmet Paşa’lı Yılları 1944-1973 (dizi kitap), Ankara: Bilgi Yayınevi. Mithat Sancar, “Devlet Aklı” Kıskacında Hukuk Devleti, İstanbul: İletişim, 2000. Mustafa Çalık, MHP Hareketi, Ankara: Cedit Neşriyat, 1995. Mümtaz’er Türköne, Siyasi Bir İdeoloji Olarak İslamcılığın Doğuşu, İstanbul: İletişim, 1994. Nancy Lindisfarne, Elhamdüllilah Laikiz: Cinsiyet, İslam ve Türk Cumhuriyetçiliği, İstanbul: İletişim, 2002. Nergis Mütevellioğlu ve Sinan Sönmez (der.) Küreselleşme, Kriz ve Türkiye’de Neoliberal Dönüşüm, İstanbul: Bilgi Üniversitesi, 2009. Nilüfer Göle, Modern Mahrem: Medeniyet ve Örtünme, İstanbul: Metis, 1994. Nilüfer Göle, Mühendisler ve İdeoloji, İstanbul: Metis, 1998. Niyazi Berkes, Türkiye’de Çağdaşlaşma, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları, 2002. Nuray Mert, Laiklik Tartışmasına Kavramsal Bir Bakış, İstanbul: Bağlam, 1994. Rıdvan Akın, TBMM Devleti 1920-1923, İstanbul: İletişim, 2001. Ruşen Çakır, Ayet ve Slogan: Türkiye’de İslami Oluşumlar, İstanbul: Metis,1990. Ruşen Çakır, Ne Şeriat, Ne Demokrasi: Refah Partisini Anlamak, İstanbul: Metis, 1994. Sibel Bozdoğan ve Reşat Kasaba (der.) Türkiye’de Modernleşme ve Ulusal Kimlik, İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 1998. Sina Akşin, Jön Türkler ve İttihat ve Terakki, Ankara: İmge, 2001. Standford Shaw, Osmanlı İmparatorluğu ve Modern Türkiye, I-II ciltler, İstanbul: E Yayınları, 2004. Suavi Aydın, “Amacımız Devletin Bekası:” Demokratikleşme Sürecinde Devlet ve Yurttaşlar, İstanbul: TESEV, 2005. Süleyman Seyfi Öğün, Modernleşme, Milliyetçilik ve Türkiye, İstanbul: Bağlam, 1995. Tanel Demirel, Adalet Partisi: İdeoloji ve Politika, İstanbul: İletişim, 2004. Tanıl Bora ve Kemal Can, Devlet ve Kuzgun: 1990’lardan 2000’lere MHP, İstanbul: İletişim, 2004. Tanıl Bora, Medeniyet Kaybı, İstanbul: İletişim, 2006. Tanıl Bora, Türk Sağının Üç Hali: Milliyetçilik, Muhafazakârlık, İslamcılık, İstanbul: İletişim, 1998. Tarık Zafer Tunaya, Türkiye’de Siyasal Gelişmeler: Kanun-ı Esasi ve Meşruiyet Dönemi, İstanbul: Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2003. Tarık Zafer Tunaya, Türkiye’de Siyasal Gelişmeler: Mütareke, Cumhuriyet ve Atatürk, İstanbul: Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2002. Tarık Zafer Tunaya, Türkiye’de Siyasal Partiler, I-II. Ciltler, İstanbul: İletişim. Ümit Cizre, AP-Ordu İlişkileri: Bir İkilemin Anatomisi, İstanbul: İletişim, 1993. Ümit Cizre, Muktedirlerin Siyaseti: Merkez Sağ, Ordu, İslamcılık, İstanbul: İletişim, 1999. William Hale, Türkiye’de Ordu ve Siyaset, İstanbul: Hil Yayınları, 1996. Yüksel Taşkın, Milliyetçi Muhafazakâr Entelijansiya, İstanbul: İletişim, 2007. Zafer Toprak, İttihat Terakki ve Devletçilik, İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 1995. Zafer Toprak, Milli İktisat-Milli Burjuvazi, İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 1995. |
Course Learning Outcomes | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||||||||||
1) Alanında edindiği özgün kuramsal ve uygulamalı bilgiler ile ekipmanları kullanarak dil ve konuşma bozukluklarını önlemek, değerlendirmek, tanılamak, ayırıcı tanı koymak için terapi programları hazırlar ve uygular. Gerektiği durumlarda süreci ve uygulamayı değiştirir veya sonlandırır. | |||||||||||||||
1) -Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. -Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. -Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. - Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | |||||||||||||||
2) Dil ve konuşma terapisi ile ilgili öğretim programları, öğretim strateji, yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahip olur. | |||||||||||||||
3) Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrar. | |||||||||||||||
4) Mesleğin tarihi gelişimi ve edindiği bilgi ve becerileri dil ve konuşma bozuklukları alanında meslek etiği prensipleri doğrultusunda uygulamaya geçirir. | |||||||||||||||
5) Mesleki gelişim ve öğrenme ilkelerini, iletişim ve sosyal becerileri mesleğini gerçekleştirdiği çalışma alanlarında uygular. | |||||||||||||||
6) Dil ve konuşma terapisi alanında edindiği bilgi, beceri ve problem çözme yeteneklerini interdisipliner, multidisipliner ve transdisipliner olarak kullanır. | |||||||||||||||
7) Dil ve konuşma terapisi ile ilgili olay ve olguları kavramsallaştırma becerisine sahip olma; bilimsel yöntem ve tekniklerle inceleyebilme; verileri yorumlayabilme, değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir. | |||||||||||||||
8) Dil ve konuşma terapisi alanında teknolojik araç ve gereçleri kullanarak araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılır. | |||||||||||||||
9) İngilizceyi en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak alanındaki bilimsel kaynakları takip eder ve meslektaşlarıyla iletişim kurar. | |||||||||||||||
10) Dil ve konuşma bozuklukları bilgileri ile kendi uygulamalarını bütünleştirir, gerçekleştirir ve meslek elemanları ile paylaşır. | |||||||||||||||
11) Bilgi teknolojilerini ve ders malzemelerini öğretme-öğrenme sürecinde bireysel ya da grup içinde sorumluluk alarak etkili olarak kullanır, çözüm üretir, yaşam boyu araştırma ve öğrenme alışkanlığı kazanır. | |||||||||||||||
12) Bilimsel kaynakları, yasal düzenlemeleri ve ilgili bilgi teknolojilerini kullanarak güncel bilgiye ulaşır; teorik ve/veya pratik araştırma yapar, alanındaki projelerde araştırmacı olarak yer alır, bulgularını sözlü ve yazılı olarak rapor halinde ulusal ve/veya uluslararası toplantılarda sunar ve/veya yayınlar. | |||||||||||||||
13) Bilimsel bilgiye ulaşmak için araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak bilginin doğasını, kaynağını, sınırlarını, doğruluğunu, güvenirliliğini ve geçerliliğini değerlendirir, analiz eder, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir ve yorumlar. | |||||||||||||||
14) Bireysel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların günlük aktivite, rol ve katılma etkilerini göz önünde bulundurur ve saygı duyar. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Orta | 3 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Alanında edindiği özgün kuramsal ve uygulamalı bilgiler ile ekipmanları kullanarak dil ve konuşma bozukluklarını önlemek, değerlendirmek, tanılamak, ayırıcı tanı koymak için terapi programları hazırlar ve uygular. Gerektiği durumlarda süreci ve uygulamayı değiştirir veya sonlandırır. | |
1) | -Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. -Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. -Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme. - Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. | |
2) | Dil ve konuşma terapisi ile ilgili öğretim programları, öğretim strateji, yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahip olur. | |
3) | Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrar. | |
4) | Mesleğin tarihi gelişimi ve edindiği bilgi ve becerileri dil ve konuşma bozuklukları alanında meslek etiği prensipleri doğrultusunda uygulamaya geçirir. | |
5) | Mesleki gelişim ve öğrenme ilkelerini, iletişim ve sosyal becerileri mesleğini gerçekleştirdiği çalışma alanlarında uygular. | |
6) | Dil ve konuşma terapisi alanında edindiği bilgi, beceri ve problem çözme yeteneklerini interdisipliner, multidisipliner ve transdisipliner olarak kullanır. | |
7) | Dil ve konuşma terapisi ile ilgili olay ve olguları kavramsallaştırma becerisine sahip olma; bilimsel yöntem ve tekniklerle inceleyebilme; verileri yorumlayabilme, değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir. | |
8) | Dil ve konuşma terapisi alanında teknolojik araç ve gereçleri kullanarak araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılır. | |
9) | İngilizceyi en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak alanındaki bilimsel kaynakları takip eder ve meslektaşlarıyla iletişim kurar. | |
10) | Dil ve konuşma bozuklukları bilgileri ile kendi uygulamalarını bütünleştirir, gerçekleştirir ve meslek elemanları ile paylaşır. | |
11) | Bilgi teknolojilerini ve ders malzemelerini öğretme-öğrenme sürecinde bireysel ya da grup içinde sorumluluk alarak etkili olarak kullanır, çözüm üretir, yaşam boyu araştırma ve öğrenme alışkanlığı kazanır. | |
12) | Bilimsel kaynakları, yasal düzenlemeleri ve ilgili bilgi teknolojilerini kullanarak güncel bilgiye ulaşır; teorik ve/veya pratik araştırma yapar, alanındaki projelerde araştırmacı olarak yer alır, bulgularını sözlü ve yazılı olarak rapor halinde ulusal ve/veya uluslararası toplantılarda sunar ve/veya yayınlar. | |
13) | Bilimsel bilgiye ulaşmak için araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak bilginin doğasını, kaynağını, sınırlarını, doğruluğunu, güvenirliliğini ve geçerliliğini değerlendirir, analiz eder, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir ve yorumlar. | |
14) | Bireysel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların günlük aktivite, rol ve katılma etkilerini göz önünde bulundurur ve saygı duyar. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Küçük Sınavlar | 1 | % 10 |
Projeler | 1 | % 10 |
Ara Sınavlar | 1 | % 30 |
Final | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Aktiviteye Hazırlık | Aktivitede Harçanan Süre | Aktivite Gereksinimi İçin Süre | İş Yükü | ||
Ders Saati | 3 | 3 | 3 | 14 | 60 | ||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 2 | 1 | 1 | 14 | 32 | ||
Küçük Sınavlar | 1 | 3 | 1 | 1 | 5 | ||
Ara Sınavlar | 1 | 10 | 1 | 11 | 22 | ||
Final | 1 | 1 | 1 | 6 | 8 | ||
Toplam İş Yükü | 127 |