E-Ticaret ve Pazarlama | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Ders Kodu: | UNI161 | ||||
Ders İsmi: | Engelliler ve Spor | ||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||
Ders Kredileri: |
|
||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||
Ders Koşulu: | |||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||
Dersin Türü: | Üniversite Seçmeli | ||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||
Dersin Koordinatörü: | Öğr. Gör. KÜBRA KARDEŞ | ||||
Dersi Veren(ler): | Doç.Dr. Yasemin Buran Çırak | ||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Bu dersin amacı; özel gereksinimi olan bireylerde spora yönelik uyarlanmaların, sporda sınıflamayı, ulusal ve uluslararası spor organizasyonlarının tanıtılmasını içerir |
Dersin İçeriği: | Engellilik ile ilgili kavramlar Engelli öğrencinin bireysel özelliğine göre plan ve program bilgisi Engelli bireylerin spor uygulamalarında uygun materyal bilgisi Etkinlik sırasında bireye özgün güvenlik önlemleri alabilme |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Engellilik ve spor ile ilgili kavramları bilir. 2) Engelli öğrencinin bireysel özelliğine göre plan ve programlardaki değişiklikleri bilir. 3) Engelli bireylerin spor uygulamalarında uygun materyalleri bilir. 4) Etkinlik sırasında bireye özgün güvenlik önlemleri alabilir. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Engellilik ile ilgili kavramlar | Ders sunumlarını okumak. |
2) | Engellilik ile ilgili kavramlar | Ders sunumlarını okumak. |
3) | Engelli öğrencinin bireysel özelliğine göre plan ve program | Ders sunumlarını okumak. |
4) | Engelli öğrencinin bireysel özelliğine göre plan ve program | Ders sunumlarını okumak. |
5) | Engelli bireylerin beden eğitimi ve spor uygulamalarında uygun materyaller | Ders sunumlarını okumak. |
6) | Engelli bireylerin beden eğitimi ve spor uygulamalarında uygun materyaller | Ders sunumlarını okumak. |
7) | Ara Sınav | Sınav |
8) | Engellilere yönelik spor branşları | Ders sunumlarını okumak. |
9) | Engellilere yönelik spor branşları | Ders sunumlarını okumak. |
10) | Etkinlik sırasında bireye özgün güvenlik önlemleri | Ders sunumlarını okumak. |
11) | Etkinlik sırasında bireye özgün güvenlik önlemleri | Ders sunumlarını okumak. |
12) | Engellilerde sporda sınıflama | Ders sunumlarını okumak. |
13) | Engellilerde sporda sınıflama | Ders sunumlarını okumak. |
14) | Engellilere Yönelik Etkinlikler Üretme | Ders sunumlarını okumak. |
15) | Final | Final |
16) | Final | Final |
Ders Notları / Kitaplar: | Ders notları paylaşılacaktır. |
Diğer Kaynaklar: | Dilara Sevimay Özer - Engelliler İçin Beden Eğitimi ve Spor |
Course Learning Outcomes | 1 |
2 |
3 |
4 |
---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||
1) E ticaret ve pazarlama alanında temel kavramları anlama ve uygulama becerisine sahip olma | ||||
2) Dijital çağın hızını yakalama ve bilgilerini güncel tutma yeteneğine sahip olma | ||||
3) Mobil pazarlama, dijital medya pazarlama, sosyal medya kullanımı, dijital analiz ve ölçümleme gibi konularda detaylı teknik ve profesyonel uygulama becerisine sahip olma |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Orta | 3 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | E ticaret ve pazarlama alanında temel kavramları anlama ve uygulama becerisine sahip olma | 2 |
2) | Dijital çağın hızını yakalama ve bilgilerini güncel tutma yeteneğine sahip olma | 1 |
3) | Mobil pazarlama, dijital medya pazarlama, sosyal medya kullanımı, dijital analiz ve ölçümleme gibi konularda detaylı teknik ve profesyonel uygulama becerisine sahip olma | 2 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Final | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Aktiviteye Hazırlık | Aktivitede Harçanan Süre | Aktivite Gereksinimi İçin Süre | İş Yükü | ||
Uygulama | 10 | 0 | 0 | ||||
Ödevler | 20 | 0 | 0 | ||||
Küçük Sınavlar | 5 | 0 | 0 | ||||
Ara Sınavlar | 10 | 0 | 0 | ||||
Final | 15 | 0 | 0 | ||||
Toplam İş Yükü | 0 |