Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
2) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
3) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
4) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
5) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
6) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
7) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
8) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
9) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
10) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
11) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
12) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
13) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
14) |
Öğrenci ve Öğretim Üyesi Tarafından Belirlenen Yüksek Lisans Tez Konusunun, İstinye Üniversitesi Lisansüstü Tez Yazım Kılavuzu'na Uygun Olarak Öğretim Üyesi Danışmanlığında Hazırlanması |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanına ilişkin uzmanlık bilgisine sahip olur. |
3 |
2) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanındaki temel kuramsal tartışmalar hakkında bilgi sahibi olur. |
3 |
3) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanındaki güncel tartışmaları ve araştırmaları takip edebilir. |
2 |
4) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanında yapılan çalışmaları kavrar. |
3 |
5) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanında edindiği bilgileri disiplinlerarası konularla bir araya getirerek akademik/bilimsel yayınlar hazırlama becerisi kazanır. |
3 |
6) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilir. |
3 |
7) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir ve öğrenmesini yönlendirebilir. |
3 |
8) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanında verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilir. |
2 |
9) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanındaki uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir. |
3 |
10) |
Eğitim, kültür ve sanat alanlarında yürütülen çalışmalarda bireysel ve bağımsız çalışabildiği gibi ekip çalışmalarında da uyumlu bir şekilde yer alır. |
2 |
11) |
Türk Dili ve Edebiyatı alanıyla ilgili çalışmalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen sorunların çözümü için yeni yaklaşımlar geliştirir. |
3 |