Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (YL) (Tezli) (İngilizce)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: PIR5189
Ders İsmi: Thesis
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
AKTS
30
Öğretim Dili: İngilizce
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu
Dersin Seviyesi:
Yüksek Lisans TYYÇ:7. Düzey QF-EHEA:2. Düzey EQF-LLL:7. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: E-Öğrenme
Dersin Koordinatörü: Dr. Öğr. Üy. SUAT EREN ÖZYİĞİT
Dersi Veren(ler): Prof. Dr. OSMAN CAN ÜNVER
Dr. Öğr. Üy. BİLGEN SÜTÇÜOĞLU
Dr. Öğr. Üy. SUAT EREN ÖZYİĞİT
Dr. Öğr. Üy. CAN DONDURAN
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Öğrencilerin belirledikleri bir alanda danışmanları rehberliğinde literatüre katkı yapmaları beklenmektedir.

Dersin İçeriği: Öğrencilerin belirledikleri bir alanda danışmanları rehberliğinde literatüre katkı yapmaları beklenmektedir.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
1) Uygun, geçerli ve güçlü argümantasyonu tanıma
2) Bu akademik kaynakları değerlendirebilme
3) Literatür taramasını temel alan bir araştırma sorusu geliştirebilme.

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir.
2) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
3) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
4) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
5) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
6) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
7) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
8) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
9) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
10) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
11) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
12) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
13) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
14) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
15) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları
16) Çalışma bireysel temelde, öğretim görevlisi ile öğrenci arasında, yüksek lisans tezinin oluşturulması için gerekli konunun geliştirilmesi, değerlendirilmesi, ayrıntılandırılması, konu ile ilgili literatürün edinilmesi, literatür taramasının yapılması ve araştırma sorusunun oluşturulması şeklinde devam edecektir. Tez kaynakları

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Öğrencinin yüksek lisans tez konusu ile ilgili kaynaklar kullanılacaktır. / Resources related to the student's master's thesis will be used.
Diğer Kaynaklar: Öğrencinin yüksek lisans tez konusu ile ilgili kaynaklar kullanılacaktır. / Resources related to the student's master's thesis will be used.

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Course Learning Outcomes

1

2

3

Program Kazanımları

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Orta 3 En Yüksek
       
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Sunum 1 % 50
Final 1 % 50
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 50
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 50
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Aktiviteye Hazırlık Aktivitede Harçanan Süre Aktivite Gereksinimi İçin Süre İş Yükü
Ders Saati 16 1 5 3 144
Küçük Sınavlar 10 1 5 2 80
Final 1 5 5 5 15
Toplam İş Yükü 239